Selasa, 26 Mac 2013

maGGi & keTam

bila meGi & ketam bersatu..maka jdilah megi ketam...hehe..org ckp kt klate "duk sohor" ko meGi ketam..aKu org kelate pun x berkesempatan nk merasa megi ketam di kedai2 yg di katakan sohor sgt dgn megi ketam yg sodap..

di sebabkan itu, maka aKu masak la sndiri megi ketam..so, search la resepi kt google, kot2 la bhan2 yg special..hurmm, senang bangat..masak cm biase jer kot..cuma letak keTam jer..


sayur, telur, bawang dan semestinya megi & ketam..


hah..nila bhan2nya...senaannnggg bangat...
aKu masak ikut cara aKu jerla kan..tumis bawang, masukkan air..mendidih masukkan perencah megi, telur, megi, ketam & lastly masukkan sayur-sayuran kesukaan korang..dah siap..!! lupa nk gtau..aku masukkan sdikit stok ayam..nk lg best..taburkan serbuk lada hitam & serbuk lada putih... (^_~)


haahh..ni la rupenye.."meGi keTam ciNtan-cinTun"..
nape nama tu?? coz aKu guna megi Cintan..hehehe..aKu lebih suka CinTan than Maggi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan