Jumaat, 29 Mac 2013

Char Kuey Teow...

Hampir sebulan aKu di Sitiawan..

Malam ni baru aKu berpeluang "dinner" kt luar..malas nk masak punya pasal kn..hehehe..so, mulakan misi jale2 cari make..(jln2 cri mkn)..tp x tau nk mkn ape..kakak aKu cadangkn char kuey teow..
eemm, ok gak tu..dah lam x mkn char kuey teow..last 6 thun lpas @alor setar..alaahaaiii..teringat lak zaman muda2 dl ms kt a.star...rindu wehhh..!!

my abe ipar..bw kiteorng pekena char kuey teow di Manjung..betul2 di hadapan Hospital Sri Manjung..rmai org ckp kt cni sedap..

char kuey teow..(soryy..kualiti gambor kurengg)


emmmmm...setelah merasa..ok,not bad..sodap jugakk..!! udang pn bnyak 4ekor..bosar2..huhu..kerang pn ade...kuah dia pekat deerrr..pekat tp x rs muak..harga aKu x tau..coz kakak aKu yg bayarkn..hehe

sate ayam, daging & perut..

selain char kuey teow, sate pun ade kt cni..pun soodappp..hehe..
eeerrrkkkkk....alhamdulillah...kenyang sudah..pe lagi..balik laa..

dh smpai umahh hajat d hati nk smbung tgok bola Kelate vs ATM..sampai jer umah, dh habis..huhuhu
x pe, yg pnting keLate menang 3-2..goMo keLate goMo..~!!!

# perut kenyang..hati pun seNanngg.. (^_^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan