Isnin, 4 Februari 2013

Bila selawat bergema...


Bila selawat bergema..terasa kedamaian, ketenangan di dlm hati.. tgh2 tension pn blh tenang..
Jumaat, (01/02/2013) bersamaan 20 Rabiulawal 1434H, selepas Solat Jumaat berlangsungnya majlis Maulud di rumah aKu..

Majlis yg di sponsor oleh ank2 murid abah aKu (belajar silat)... tak sangka ramai sgt org..hampir 100++ org yg hadir...hehehe...x cukup lauk hri tu..

Ni je gmbr yg aKu blh ambik...

ni yg di ruang tamu 1...x termasuk ruang tamu 2, anjung rumah & dpan umah (luar rumah)

Walaupun penat, tapi puas hati...Tq untuk semua yg hadir termasuk makcik2, org2 kg yg dtg membantu..
Yang paling aKu suka, saat berselawat diiringi bauan bunga rampai.. :) urrmmmmm....wangi...

ni sedikit rakaman video yg sempat aKu rakamkan...tu pun menyelit di belakang langsir..hehehe...

Tetamu undangan aKu lak...my fren laa..Aini..tHanks 4 coming..!!! aKu jemput makan jer..tapi die rajin sgt nk membasuh pinggan..."periuk x nk" katanya...Aini...Aini... =D


Semoga mendapat keberkatan kpd semua yg hadir dlm majlis ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan