Ahad, 31 Mac 2013

bagaikan di China

salam...

Hari ni,bnyk masa di habiskan dgn meronda2 kat Sitiawan...(masih dlm misi menjelajah Sitiawan)..biasala kan, hri minggu..
Driver a.k.a. abg ipar aKu..bw aKu ke  Kg Pasir Panjang Laut...apa yg menarik kt cni ek..??

Katanya, ramai gak org luar (pelancong) dtg cni..

Mula2 smpai..aKu berasa sedikit gusar..semua yg dtg bangsa cina jerr..tapi melihatkan monumen2 di depan mata..terasa teringin nk brgmbar..soo, pe lagi..kakak aKu la yg jd mangsa..(tukang ambik gambOr)..huhuhu..

masa tgh bergambar tu..de gak org melayu yg dtg (org luar kot)..aKu tgok depa pun duk ambik2 gmbar gak...hilang ckit rs gusar di hati...huhu..

terasa bagaikan berada di negeri China..hahaha..


dah gemuk rupenye aKu ni..huhu



just bergambar jer..jgn di salah ertikan yerr...


dah dpt snap 2,3 keping gambar pun dh cukup...pe lagi..blah laaa...hehehe



Actually..last week, aKu dah di bawa ke Pasir Panjang tp just utk beli ikan segar di jeti..ikan segar2 & murah..aKu lbh tertarik dgn pemndngn..ala2 kg nelayan gitu..ada bot2 & perahu2 nelayan kecil...sooo..pe lagi..snap pic laaaa..

pemandangan di ptg hari.. ^_^

haahh..belangkas pn ade..selalu tgok dlm tv jerr..

"busuukknyeee.."
 hahaha..tu anak buah aKu.."busuk" katanyee...hehehe..biasala kan..kt jeti ikan ni..msti la de sdikit bau hanyir..huhu..

sekian....

** asyik berderak jer..keje x pi cri lg..hehehe.. =D

2 ulasan: